Herrelaget

Fellestrening med damelaget, tirsdag 1930-2100

Ellingsøyhallen

Vi har køller til utlån

ta med innesko og drikkeflaske

Serie og cup historie

I 2018/2019 sesongen stilte Ålesund Hurricanes med 2 lag i Møre og Romsdal. Et lag i 1. divisjon og et lag i 2. divisjon.

Laget i 1. div havnet på en godkjent 2. plass i sin første sesong som klubb.

Nordvestcupen 2019 spilte Hurricanes strålende frem til kun finalen gjensto. Da ble et sammenslått lag av Volda/Sykkylven for sterke.

I sesongen 2019/2020 vant Ålesund Hurricanes serien etter å ha gått ubeseiret gjennom sesongen. Rune Frikstad ble poeng konge med 2 målpoeng forran lagkammerat Jussi Heikkilä.

Bli Medlem

Etter å ha deltat på 3 treninger må man melde seg inn i Ålesund Innebandy Klubb. Dette gjør man ved å legge inn informasjonen sin i skjemaet til høyre eller ved å bruke MinIdrett.

Medlemskontigenten er på 200 kr for de over 18 år. Det vil også komme en treningsavgift i tillegg .